Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί νέοι ciellini (ευτυχώς δεν είναι όλα ... προσωπική εμπειρία) διαθέτει ένα κριτικό και εποικοδομητικό πνεύμα. Μου έκανε εντύπωση (αρνητική) αντίδραση στα λόγια του Μπερλουσκόνι: Η Ιταλία για μένα (και κάθε άλλο πολιτικό δημοκρατία), πρέπει να είναι πολυεθνικό ... δεν θα πρέπει να είναι "μόνο" καθολικές (ή οποιοδήποτε άλλο σήμα, το γράμμα Α του "άθεος" το γράμμα Ζ για "zapateriana"). Για μένα είναι περισσότερο ένα ιταλικό (αν μπορείτε να το μέτρο αυτό το πράγμα, φυσικά) μετανάστη μαύρο (ή κίτρινο ή μπλε με κίτρινο ή λευκό ρίγες) που τίθενται σε καλή κατάσταση που προσπαθεί να εργαστεί με ειλικρίνεια και να πληρώνουν φόρους σε μια ιταλική μάλλον για 15 γενιές ότι δεν πληρώνει το μίσθωμα και RAI ότι Condoni για Condoni. Είναι ιταλική δεν είναι ένας παράγοντας γέννησης (όπως εγώ) ... ό, τι συνέβη στο Μεσαίωνα ... για μένα η Ιταλική είναι μια αυστηρά πολιτιστική. Αν αυτό πολλές ciellini (ή τουλάχιστον αυτούς που έχουν χάσει τις αισθήσεις του και χειροκρότησαν ένα Μπερλουσκόνι), δεν καταλαβαίνω αυτό ... καλά .... να μου δείχνει την έλλειψη μιας ισχυρής γνώμη δική (μεταφραστεί ως "πακέτο Pecorone").
Επιστρέφοντας από την συνέλευση είναι προφανές ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρω χρήματα: Το Βατικανό είναι επίσης επενδύουν στο χρηματιστήριο και την αγορά / πώληση των έργων τέχνης (υπήρχε ένα ωραίο άρθρο για τον Τύπο σχετικά με ένα mesetto πριν) και είναι προφανές ότι έχετε δίκιο. Ατυχές το γεγονός ότι η συνάντηση αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να λάβουν ψήφους, να κάνουν προπαγάνδα και εμείς (όπως εγώ) πολύ μακριά από το αρχικό μήνυμα του Giusso: σύμφωνα με όλους τους VIP που κυμαίνονται στο Ρίμινι, η CL είναι στην κορυφή του Top (υπήρχε επίσης μια VIP-Ι-θυμάστε ότι είπε ένα φίλο ciellino). Για μένα είναι μεγάλη μαλακίες (Πιστεύω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι κάθε ομάδα) και πολλά μηνύματα (τύπου qquelli Μπερλουσκόνι για την ένταξη) απέχουν πολύ από εκείνες του Don Giussani.
@ Ματ Σίγουρα λόγο: πολλοί είναι ciellini Pecorone. καλά λένε ότι στον κόσμο Pecorone (ciellini, σύντροφοι, focolarini, ειρηνιστές, φεμινίστριες, NEOCON, κ.λπ.) είναι πολλά και είναι παντού - και έτσι θα δώσει μια περαιτέρω φόρος τιμής στην αλήθεια.
Επιτρέψτε μου να σας διορθώσω σε ένα πράγμα: Μπερλουσκόνι έκανε μια ομιλία στην ουσία insulso. Θα ήταν χειροκροτεί όπως Μπερλουσκόνι. Πέρα από το τι είναι και τι θα ήταν και το είπε. Δεν είναι όλοι αυτοί που χειροκρότησαν, ωστόσο, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθούν Pecorone, ειδικά αν έχετε επίσης να αποδεχθεί το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι άνθρωποι σαν αυτόν (για να μην πω το 50% των Ιταλών, τουλάχιστον σε ένα σημαντικό τμήμα).
Όσον αφορά τη σκέψη του ciellini στα θέματα της μετανάστευσης και της ιδιότητας του πολίτη, πάντα πίστευα ότι μόνο ciellino μπορούμε να μιλάμε, αν υπάρχει έννοια ότι στις συνεδριάσεις αφιερωμένη στο θέμα αυτό έχει προέκυψε (και τότε, κυρίως) είναι εκείνο για το οποίο για τους Ιταλούς, δεν είναι απαραίτητο να έχουν γεννηθεί στην Ιταλία (που δεν είναι ούτε θετική δεν αρνητική), όπως την αποδοχή, τολμώ να πω "αγάπη", του πολιτισμού, των παραδόσεων, νόμων και της τάξης στην Ιταλία. Ακριβώς όπως λέτε. Αν εμπιστεύεστε, εκεί ήμουν εδώ. Είπαν Formigoni, Madge Allam, Oded Ben Hur, Joseph Weiler, Mario Mauro κτλ ... όλοι οι φίλοι του CL πολύ περισσότερο από ό, τι είναι το berlusca.
Τώρα, με ορισμένα «τεκμήριο - με την έννοια ότι δεν ξέρω αν είστε ciellini ή ίσως ακόμη δεν καθολικός αλλά υποψιάζομαι δεν - αναρωτιέμαι: Για ποιο λόγο δεν ciellino αισθάνεται υποχρεωμένος να πει την ciellini όπως ciellini είναι; Τι ξέρεις που δεν ciellino Gius; Πόσα βιβλία Διάβασες Gius;
Γιατί ο εορτασμός της Μπολόνια σταθεί δίπλα στην Αγία επισφαλής και να πωλούν νωπό στρείδια; Δεν σύντροφοι παλεύουν για να φτάσουμε στο τέλος του μήνα;
Τι, λοιπόν, και συγχωρέστε μου, ακόμη κι αν δείχνουν coll'andare ορισμένες Livor, έχετε ανακαλύψει ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρω χρήματα μόνο για τώρα ...
Cl δεν είναι ένα ανοιχτό και δημοκρατικό κίνημα. Δεν επιτρέπει την συζήτηση και σύγκριση. Απλά βλέποντας εκείνους που καλούνται στην συνεδρίαση είναι όλοι οι άνθρωποι της Καθολικής κόσμος. Πήγαινε και πες τους να ciellini ακριβώς τι θέλουν να ακούσουν. Τίποτα δεν ninete συζητήσεις και συγκρίσεις με αυτούς που σκέφτονται διαφορετικά από ό, τι τον κόσμο τους.
Στη συνέχεια αποφασιστικά αναπτυχθεί αρκετά καλά για να δείτε ότι άνθρωποι σαν Formigoni πολιτικές ή Buttiglione προέρχονται από CL. Απλά να έχουν οι υποψήφιοι της αριστεράς όπως έκανε στην Binetti Margherita να πολιτιστικός fischiati με τα άτομα που φώναζαν τόσο πολύ λίγο πολιτικό "Sold", "Ιούδας" παρά Binetti έχει CMQ ιδέες του κόσμου Catto-υπαλλήλους γραφείου (όπως δεν PACS, δεν την έρευνα για τα κύτταρα stamnali ... κτλ).
Μπερλουσκόνι δήλωσε ότι "η Ιταλία Η Ιταλία πρέπει να είναι καθολικός."
Προφανώς ξεχάσετε ότι είμαστε ένα κράτος κοσμική και μη καθολικούς ή ομολογιακών.
Αυτό λέει το δικό μας Σύνταγμα, τότε η ποινή είναι πρώτα και αντισυνταγματική.
Θυμόμαστε, επίσης, μας Ανώτατο συνταγματικό όργανο που είναι το Συνταγματικό Δικαστήριο σε μια απόφαση αριθ 203, 12 Απριλίου 1989:
"Οι τιμές που αναφέρονται από τα άρθρα. 2, 3, 7, 8, 19 και 20 του Συντάγματος για να βοηθήσει δομή του Ανώτατου αρχή της εκκοσμίκευσης του κράτους, η οποία είναι μια μορφή προφίλ του μέλους που περιγράφονται στο Σύνταγμα της Δημοκρατίας. "
Διάβασα μερικά βιβλία Giusso και η ιδέα ότι έχω κάνει τις σκέψεις του ήταν με κάτι φίλους ciellini (που δεν ήταν και δεν είναι Pecorone). Είχα φύγει από τη συνεδρίαση του Ρίμινι 2 χρόνια πριν, όπου είδα πολλά βίντεο εκδόσεις του παρελθόντος και είδα ότι ήρθε με χαρακτήρα Ρίμινι contropalle Παρατήρησα ότι τα τελευταία δύο εκδόσεις (aihmé έχω δει μόνο από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης) υπήρχε μια ισχυρή πολιτική παρουσία, η οποία, κατά τη γνώμη μου, είναι καλό αν ήταν εποικοδομητική, είναι κακό πράγμα, αν (όπως είναι) μόνο καθαρή προπαγάνδα και δεν προσφέρει τίποτα εποικοδομητικό (όπως και τα λόγια του Μπερλουσκόνι).
Για το χειροκρότημα Επικροτώ αν συμφωνώ με όσους μίλησε, όπως μου σκάσε (δεν σφύριγμα) δεν συμφωνώ. Μπερλουσκόνι έχει ισχυρή υποστήριξη από CL (προσωπική εμπειρία), που προσωπικά μου προκαλεί έκπληξη το γεγονός λίγο »για πολλές από τις προτάσεις, δράσεις και πολιτικές συμμαχίες. Αν είναι Μπερλουσκόνι εκεί το πλήθος χειροκροτεί για αυτόν ... καλά ... υποθέτω ότι αγαπούσε ένα ελάχιστο που ήταν στην αίθουσα ...
Για την πεποίθησή μου: Ήμουν κοντά στο ciellini για 2 χρόνια και είμαι Χριστιανός αλλά δεν είμαι καθολικός. Έχω μια ιδέα του Θεού πολύ πιο "Διαμαρτυρομένων", ιδίως Waldensian (γυναίκες ιερείς, άμεσο διάλογο με το Θεό, κ.λπ.). Αλλά είναι ακόμη στην έρευνα. Λυπούμαι επίσης να σας απογοητεύσω, αλλά δεν το κομμουνιστικό
@ AL
μέρει σας λάθος. CL είναι ένα θρησκευτικό κίνημα που ήταν secularized και στη συνέχεια έλαβε μια ισχυρή πολιτική και οικονομική εξουσία. Υπάρχουν πολύ έξυπνος λαός (Formigoni) και άλλους που με κάνουν να γελάτε (Buttiglione τύπου), αλλά ένα καλό κομμάτι της βάσης είναι ένα σμήνος Pecorone ΧΩΡΙΣ μια προσωπική αξιολόγηση. Έχω παρατηρήσει τα έτη: ανάλυση και σχολιασμός ήταν κατευθυνόμενο και αν κάποιος συνέβη ήταν ότι ορισμένα ερωτήματα ' "αιρετική" (τύπου "και αν μου κάνει καλό, χωρίς την πίστη στο Χριστό;" ή παρόμοια), έκρινε μεταξύ αυτών που βρίσκονται κοντά μου, τα σχόλιά τους δεν "ανεκτική" και "cool" (αναστεναγμός). Αλλά υπάρχει και ένα άλλο κομμάτι που είναι πραγματικά έξυπνη και με εκτίμηση ... και ότι καθίσταται ο πισινός σε τέσσερις για τις ιδέες τους και είναι έτοιμη για διάλογο.
Δυστυχώς, τα περισσότερα είναι ημι Προσπάθησε να συζητήσουν το PACS, για gay (που συχνά φέρουν την ένδειξη "άρρωστος" και "θεραπεύσουμε") και την έρευνα στα έμβρυα (τα δεοντολογικά θέματα σε σύντομο): εκτός από σπάνιες περιπτώσεις, αρχίζοντας από το τέταρτο με πολλές προκαταλήψεις και χρησιμοποιώντας ως πηγή για τα επιχειρήματά τους, μόνο το υλικών λαμβάνονται υπόψη οι θρησκευτικές ή κοντά σε αυτήν.
Για το Σύνταγμα μπορεί να ήθελε ή αντιπάθεια, αλλά η Ιταλία είναι μια κοσμική χώρα δεν την Καθολική θρησκεία έχει μια ισχυρή βαρύτητα για την πολιτική ζωή και αυτό επηρεάζει το δίκαιο και στο κοινοβούλιο. Αν δεν έχουν ακόμη ανακαλυφθεί ... ..
-Δεν αμφιβάλλω ότι κάποιος στο πόδι, αλλά υπάρχει μια πλειοψηφία των ανθρώπων CL είναι πολύ μικρή, αλλά ανοικτή σε διάλογο που ξέρει να υποβάλει μόνο στη σκέψη της ιεραρχίας του Βατικανού. Η πολιτική και οικονομική εξουσία είναι απλώς ένα υπονοούμενο για την κυκλοφορία στην γάγγλια της κοινωνίας ώστε προσπαθεί να επιβάλει τις αξίες της. Η ανάμειξη της θρησκείας με την πολιτική, όπως οικονομικά συμφέροντα. Πηγαίνοντας κατά την κοσμική αρχή της Βίβλου: "Δώστε με τον Καίσαρα, τι είναι Καίσαρα ημερομηνίες στο Θεό ό, τι είναι ο Θεός ότι« ο Θεός σαφώς με αυτή την έκφραση κόσμος έχει ξεχωριστή πολιτική από εκείνη της πίστης και της θρησκείας, της πολιτικής και της κυβέρνησης με την κρατική νομοθεσία είναι ένα πράγμα και θρησκευτικής πίστης που δεν πρέπει να αναμιγνύεται άλλο. Cl έρχεται σε αντίθεση με την αρχή αυτή με ένα κίνημα που αναμιγνύει τη θρησκεία προσπαθεί να την επιβάλει με την πολιτική και υπαινιγμούς, και ακόμη και την οικονομία.
-L 'την Ιταλία είναι μια κοσμική χώρα που σας αρέσει ή μη. Υπάρχει στο Σύνταγμά μας και τους δικούς μας Συνταγματικού Δικαστηρίου. Για παράδειγμα, το καταστατικό ειδικά Albert έγραψε ότι η Ιταλία είναι Καθολική σημερινών nsotra σύνταγμα αντί γράφει ότι είναι ένα κοσμικό κράτος. Κάτι που θα μπορούσε να είναι η πλειοψηφία του πληθυσμού να την καθολική πίστη τους είναι διαφορετικό θέμα, αλλά το ίδιο το κράτος είναι κοσμικό. Ένας λόγος για την Καθολική αδαή μπορεί επίσης να είναι στην Ιταλία, ενώ στην πραγματικότητα είχε ψηφιστεί για το διαζύγιο και την άμβλωση ακόμη και αν η πλειοψηφία του πληθυσμού ήταν Καθολική έλαβε αποφάσεις θέσει.
Μάλλον εγώ πιστεύω ότι η Ιταλία είναι στην κάρτα είναι κοσμικό κράτος, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Απλά δείτε την σχέση μεταξύ Ruini και πολλοί πολιτικοί. Η Εκκλησία έχει κάθε δικαίωμα (πράγματι ... είναι η δουλειά του) να εκφράσουν τις δικές τους απόψεις σε πολλά ηθικά, αλλά εάν αρχίσει να απειλούν να αφορίζω, για να μην ψηφίσει υπέρ των αμβλώσεων οι πολιτικοί, να κάνουμε εκστρατείες παραπληροφόρησης, κτλ ...
Για "σκέφτεται μόνο την υποβολή στην ιεραρχία του Βατικανού" ... είναι κάτι που είχα ήδη παρατηρήσει εδώ και καιρό (μετά sull'indulto διαβάσει μου), αλλά δεν αποτελούν μέρος μόνο των ciellini, Καθολικοί, αλλά σε γενικές γραμμές. Προτεστάντες έχουν άμεσο διάλογο με το Θεό και δεν εξομολόγηση (οφείλω να ομολογήσω ενώπιον του Θεού, δεν μέσω τρίτου προσώπου), ενώ οι Καθολικοί είναι το ακριβώς αντίθετο: η αλήθεια ανάγκες ενός τρίτου προσώπου (ο ιερέας) να ομολογήσω και έχει μια πολύ πιο παθητικό ρόλο σε σχέση με Προτεστάντες ..
Αλλά καθολικοί είναι πολύ πιο αναφορά σε ιεραρχίες.
Ακόμα και αν έχουμε τη δομή της Καθολικής Εκκλησίας με το Waldensian.
Η Καθολική Εκκλησία έχει μια ιεραρχική δομή του καλουπιού μοναρχία με τον Πάπα κατά τη σύνοδο κορυφής που διέπει και τους διορισμούς. Στη συνέχεια πάνω από τον Πάπα επισκόπων και καρδιναλίων οι ιερείς κορυφαία δομή.
Waldensian εκκλησία έχει μια δομή του καλουπιού με κοινοβουλευτική συνέλευση του ιερείς διορισμό εκτελεστικού των 7 άτομα. Εκτός από την ιερείς δεν υπάρχουν και άλλες επιβαρύνσεις αυτές είναι επί ίσοις όροις με τους άλλους πιστούς quasiasi να γίνει μόνο μελέτες και θεολογία θα αναλάβει τη δέσμευση που ανέλαβε να πω, όμως, και μπορείτε να παντρευτεί είναι το ίδιο με τα άλλα πλήρως πιστών. Όπως ο βοσκός είναι το ίδιο με οποιαδήποτε άλλη οπαδός δεν έχει καμία ιδιαίτερη ικανότητα για να έρθετε σε επαφή με το Θεό και τη σχέση μας με το Θεό είναι άμεση, χωρίς τη μεσιτεία.
Ακόμη και από την προοπτική της λεγόμενης ηθικά ζητήματα Valdese Εκκλησία είναι πολύ ανοικτή από καθολικός. Σέβεται τις επιλογές του κράτους και δεν επιδιώκει να επηρεάσει.
«Οι ηθικές επιλογές και βιοηθικής κάθε πιστός είναι με βάση την συνείδηση και την αίσθηση ευθύνης», είπε ο Monica Fabbri, βιολόγος και μέλος της Επιτροπής των Waldensian πίνακα για ηθικά προβλήματα.
Valdesi την ίδια κριτικάρω την παρέμβαση της Καθολικής Εκκλησίας. ο συντονιστής Μαρία Bonafede, επικεφαλής της Waldensian εκκλησία, "κάποια παρέμβαση της Καθολικής ιεραρχίας στο δημόσιο βίο είναι ακατάλληλη". Και ο συντονιστής των καταλόγων, χωρίς δισταγμό, την «επέμβαση»: το δημοψήφισμα για την βοήθεια, την οικογένεια ", σε μια ομιλία του δοθεί ιδεολογικό, δεν με τις Pacs.
Μην κρίνουμε και δεν θα εισάγει διακρίσεις, όπως η Βίβλος λέει. Μαρία Bonafede: "Για Valdesi και δεν με σημερινή άρνηση κάθε διάκριση και« μια σημαντική πτυχή της χριστιανικής τους προσανατολισμό. "
Έτσι, Waldensian, επιθυμούν ότι το κράτος κάνει τη δουλειά του, και μεταξύ των "επαγγελμάτων" της κατάστασης είναι η έκτρωση και να ρυθμίζει και να παράσχει βοήθεια στις γυναίκες, και ότι υπάρχουν νέες απαγορεύσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι υποστήριξη έκτρωση, αλλά απλώς αφήνεται να Καίσαρα ό, τι είναι του Καίσαρα, και σκεφτείτε τον Θεό.
Ακόμη και για PACS είναι πολύ ανοικτά: "Δεν είμαι μαρμαρυγία PACS υποχρεωτική, δεν επιβάλλεται για κανέναν. Μην αφαιρείτε τα πάντα για να τον γάμο, η οποία είναι σίγουρα ένα σημαντικό θεσμό της κοινωνίας των πολιτών ". Αυτό το καυτό παρατηρήσεις από το νεοεκλεγέν μεσολαβητής του Waldensian πίνακα, η Μαρία Pastora Bonafede, η στάση της ιταλικής Bishops' Conference (CEI) σχετικά με τα συνδικάτα. "I αποδέχτηκε την πρόταση της PACS ως πρόταση των πολιτισμών, και επικεντρώνεται στην πραγματική ζωή των πολιτών στην Ιταλία. Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μαζί επί πολλά χρόνια και συνοδεύεται από τη ζωή στην κατανομή των βαρών και χαρές και υποστηρίζοντας ο ένας τον άλλο. Δεν έχουν όλοι την ευκαιρία στη ζωή τους και για διαφορετικούς λόγους, μπορεί να σχηματιστεί μια οικογένεια γνωστή ως «παραδοσιακές», αλλά στην κοινωνία μας πολλοί έχουν βρει έναν τρόπο να πάει στη δύσκολη περιπέτεια της ζωής. " Μαρία Bonafede τότε ερωτά: «Γιατί ο οποίος συμμερίζεται τη ζωή του με ένα άλλο άτομο μπορεί να μην έχει τη χαρά να γνωρίζει ότι τα συνταξιοδοτικά του θα είναι αναστρέψιμη, ότι το ενοίκιο που θα καταβάλλουν να παραμείνουν μαζί, από το πρόσωπο που ζει μαζί τους την ημέρα δεν ήταν περισσότεροι? ". Η μπορεί, συνεπώς, δύσκολο να κατανοήσει την" επιθετική "και ότι παραμένει" αδικαιολόγητες παρεμβάσεις ", η ρωμαϊκή ιεραρχία και ιδίως Cardinal Ruini κατά τη διάρκεια της ζωής του ιταλικού κράτους.
Ακόμη και για την ομοφυλοφιλία είναι ανοιχτά. Ξεκινήστε από ορισμένα σημεία. Η πρώτη αφορά τη βασική εντολή του Ευαγγελίου διακηρύσσει ότι: "Η αγάπη σας γείτονα, όπως κι εσείς." Ένας άλλος υπογραμμίζει το γεγονός ότι η Καινή Διαθήκη μήνυμα απευθύνεται σε κάθε άτομο και δεν εισάγει διακρίσεις ή γκέτο. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που κατασκευάζουν οι διαφορές και αμέσως μετά το γκέτο, αλλά σίγουρα δεν είναι ο Θεός. Στην ουσία, η Εκκλησία καλείται να ανακοινώσει την χάριτος του Θεού για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από φυλή, την τάξη, το φύλο ή ετεροφυλόφιλα ή ομοφυλόφιλα προσανατολισμού. Η αγάπη του Θεού είναι ανοικτή, δεν αποσκοπεί στην δημιουργία ομάδων των εκλεγμένων ή επτά, αλλά για να σωθεί η ανθρωπότητα. " Ken Britsch, μέλος valdese το εκκλησιαστικό συμβούλιο, δήλωσε: «Μπορούμε να μιλήσουμε για την κατάσταση των ομοφυλοφίλων χωρίς να είναι χαρακτηρισμένα άρρωστο αμέσως να αντιμετωπίζονται. Γ αμετανόητος αμαρτωλούς. Αλλά για να είμαστε ειλικρινείς όλοι είμαστε αμαρτωλοί και αυτό είναι το Grace του Θεού το χρειαζόμαστε όλοι. "
Έτσι τώρα θα δείτε τη διαφορά στην προσέγγιση μεταξύ των συντηρητική Καθολική Εκκλησία έναντι των άλλων εκκλησιών πολύ πιο ανοιχτή και σύγχρονη όπως η Waldensian.
(δυστυχώς) μοιράζονται τα πάντα. Εάν η Εκκλησία Valdese ήταν η κύρια εκκλησία (και δεν αποτελούν μικρή μειοψηφία), ο κανόνας αυτός θα ήταν πολύ διαφορετικά (καλύτερα).
27 Αύγ 06
16:13
Λοιπόν Bravi δις.
Και σκέφτηκα να βασίζεται σε μια ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ με ενδο εφημερίδων Δικαστικού Σώματος και μεγάλες βιομηχανίες.
28 Αύγ 06
00:06
Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί νέοι ciellini (ευτυχώς δεν είναι όλα ... προσωπική εμπειρία) διαθέτει ένα κριτικό και εποικοδομητικό πνεύμα.
Μου έκανε εντύπωση (αρνητική) αντίδραση στα λόγια του Μπερλουσκόνι: Η Ιταλία για μένα (και κάθε άλλο πολιτικό δημοκρατία), πρέπει να είναι πολυεθνικό ... δεν θα πρέπει να είναι "μόνο" καθολικές (ή οποιοδήποτε άλλο σήμα, το γράμμα Α του "άθεος" το γράμμα Ζ για "zapateriana").
Για μένα είναι περισσότερο ένα ιταλικό (αν μπορείτε να το μέτρο αυτό το πράγμα, φυσικά) μετανάστη μαύρο (ή κίτρινο ή μπλε με κίτρινο ή λευκό ρίγες) που τίθενται σε καλή κατάσταση που προσπαθεί να εργαστεί με ειλικρίνεια και να πληρώνουν φόρους σε μια ιταλική μάλλον για 15 γενιές ότι δεν πληρώνει το μίσθωμα και RAI ότι Condoni για Condoni.
Είναι ιταλική δεν είναι ένας παράγοντας γέννησης (όπως εγώ) ... ό, τι συνέβη στο Μεσαίωνα ... για μένα η Ιταλική είναι μια αυστηρά πολιτιστική.
Αν αυτό πολλές ciellini (ή τουλάχιστον αυτούς που έχουν χάσει τις αισθήσεις του και χειροκρότησαν ένα Μπερλουσκόνι), δεν καταλαβαίνω αυτό ... καλά .... να μου δείχνει την έλλειψη μιας ισχυρής γνώμη δική (μεταφραστεί ως "πακέτο Pecorone").
Επιστρέφοντας από την συνέλευση είναι προφανές ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρω χρήματα: Το Βατικανό είναι επίσης επενδύουν στο χρηματιστήριο και την αγορά / πώληση των έργων τέχνης (υπήρχε ένα ωραίο άρθρο για τον Τύπο σχετικά με ένα mesetto πριν) και είναι προφανές ότι έχετε δίκιο. Ατυχές το γεγονός ότι η συνάντηση αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να λάβουν ψήφους, να κάνουν προπαγάνδα και εμείς (όπως εγώ) πολύ μακριά από το αρχικό μήνυμα του Giusso: σύμφωνα με όλους τους VIP που κυμαίνονται στο Ρίμινι, η CL είναι στην κορυφή του Top (υπήρχε επίσης μια VIP-Ι-θυμάστε ότι είπε ένα φίλο ciellino). Για μένα είναι μεγάλη μαλακίες (Πιστεύω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι κάθε ομάδα) και πολλά μηνύματα (τύπου qquelli Μπερλουσκόνι για την ένταξη) απέχουν πολύ από εκείνες του Don Giussani.
28 Αύγ 06
14:22
@ Ματ
Σίγουρα λόγο: πολλοί είναι ciellini Pecorone.
καλά λένε ότι στον κόσμο Pecorone (ciellini, σύντροφοι, focolarini, ειρηνιστές, φεμινίστριες, NEOCON, κ.λπ.) είναι πολλά και είναι παντού - και έτσι θα δώσει μια περαιτέρω φόρος τιμής στην αλήθεια.
Επιτρέψτε μου να σας διορθώσω σε ένα πράγμα: Μπερλουσκόνι έκανε μια ομιλία στην ουσία insulso. Θα ήταν χειροκροτεί όπως Μπερλουσκόνι. Πέρα από το τι είναι και τι θα ήταν και το είπε. Δεν είναι όλοι αυτοί που χειροκρότησαν, ωστόσο, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθούν Pecorone, ειδικά αν έχετε επίσης να αποδεχθεί το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι άνθρωποι σαν αυτόν (για να μην πω το 50% των Ιταλών, τουλάχιστον σε ένα σημαντικό τμήμα).
Όσον αφορά τη σκέψη του ciellini στα θέματα της μετανάστευσης και της ιδιότητας του πολίτη, πάντα πίστευα ότι μόνο ciellino μπορούμε να μιλάμε, αν υπάρχει έννοια ότι στις συνεδριάσεις αφιερωμένη στο θέμα αυτό έχει προέκυψε (και τότε, κυρίως) είναι εκείνο για το οποίο για τους Ιταλούς, δεν είναι απαραίτητο να έχουν γεννηθεί στην Ιταλία (που δεν είναι ούτε θετική δεν αρνητική), όπως την αποδοχή, τολμώ να πω "αγάπη", του πολιτισμού, των παραδόσεων, νόμων και της τάξης στην Ιταλία. Ακριβώς όπως λέτε. Αν εμπιστεύεστε, εκεί ήμουν εδώ. Είπαν Formigoni, Madge Allam, Oded Ben Hur, Joseph Weiler, Mario Mauro κτλ ... όλοι οι φίλοι του CL πολύ περισσότερο από ό, τι είναι το berlusca.
Τώρα, με ορισμένα «τεκμήριο - με την έννοια ότι δεν ξέρω αν είστε ciellini ή ίσως ακόμη δεν καθολικός αλλά υποψιάζομαι δεν - αναρωτιέμαι: Για ποιο λόγο δεν ciellino αισθάνεται υποχρεωμένος να πει την ciellini όπως ciellini είναι; Τι ξέρεις που δεν ciellino Gius; Πόσα βιβλία Διάβασες Gius;
Γιατί ο εορτασμός της Μπολόνια σταθεί δίπλα στην Αγία επισφαλής και να πωλούν νωπό στρείδια; Δεν σύντροφοι παλεύουν για να φτάσουμε στο τέλος του μήνα;
Τι, λοιπόν, και συγχωρέστε μου, ακόμη κι αν δείχνουν coll'andare ορισμένες Livor, έχετε ανακαλύψει ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρω χρήματα μόνο για τώρα ...
28 Αύγ 06
19:07
Cl δεν είναι ένα ανοιχτό και δημοκρατικό κίνημα.
Δεν επιτρέπει την συζήτηση και σύγκριση.
Απλά βλέποντας εκείνους που καλούνται στην συνεδρίαση είναι όλοι οι άνθρωποι της Καθολικής κόσμος.
Πήγαινε και πες τους να ciellini ακριβώς τι θέλουν να ακούσουν.
Τίποτα δεν ninete συζητήσεις και συγκρίσεις με αυτούς που σκέφτονται διαφορετικά από ό, τι τον κόσμο τους.
Στη συνέχεια αποφασιστικά αναπτυχθεί αρκετά καλά για να δείτε ότι άνθρωποι σαν Formigoni πολιτικές ή Buttiglione προέρχονται από CL.
Απλά να έχουν οι υποψήφιοι της αριστεράς όπως έκανε στην Binetti Margherita να πολιτιστικός fischiati με τα άτομα που φώναζαν τόσο πολύ λίγο πολιτικό "Sold", "Ιούδας" παρά Binetti έχει CMQ ιδέες του κόσμου Catto-υπαλλήλους γραφείου (όπως δεν PACS, δεν την έρευνα για τα κύτταρα stamnali ... κτλ).
28 Αύγ 06
19:23
Μπερλουσκόνι δήλωσε ότι "η Ιταλία Η Ιταλία πρέπει να είναι καθολικός."
Προφανώς ξεχάσετε ότι είμαστε ένα κράτος κοσμική και μη καθολικούς ή ομολογιακών.
Αυτό λέει το δικό μας Σύνταγμα, τότε η ποινή είναι πρώτα και αντισυνταγματική.
Θυμόμαστε, επίσης, μας Ανώτατο συνταγματικό όργανο που είναι το Συνταγματικό Δικαστήριο σε μια απόφαση αριθ 203, 12 Απριλίου 1989:
"Οι τιμές που αναφέρονται από τα άρθρα. 2, 3, 7, 8, 19 και 20 του Συντάγματος για να βοηθήσει δομή του Ανώτατου αρχή της εκκοσμίκευσης του κράτους, η οποία είναι μια μορφή προφίλ του μέλους που περιγράφονται στο Σύνταγμα της Δημοκρατίας. "
28 Αύγ 06
19:51
@ Carlo
Διάβασα μερικά βιβλία Giusso και η ιδέα ότι έχω κάνει τις σκέψεις του ήταν με κάτι φίλους ciellini (που δεν ήταν και δεν είναι Pecorone). Είχα φύγει από τη συνεδρίαση του Ρίμινι 2 χρόνια πριν, όπου είδα πολλά βίντεο εκδόσεις του παρελθόντος και είδα ότι ήρθε με χαρακτήρα Ρίμινι contropalle
Παρατήρησα ότι τα τελευταία δύο εκδόσεις (aihmé έχω δει μόνο από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης) υπήρχε μια ισχυρή πολιτική παρουσία, η οποία, κατά τη γνώμη μου, είναι καλό αν ήταν εποικοδομητική, είναι κακό πράγμα, αν (όπως είναι) μόνο καθαρή προπαγάνδα και δεν προσφέρει τίποτα εποικοδομητικό (όπως και τα λόγια του Μπερλουσκόνι).
Για το χειροκρότημα Επικροτώ αν συμφωνώ με όσους μίλησε, όπως μου σκάσε (δεν σφύριγμα) δεν συμφωνώ. Μπερλουσκόνι έχει ισχυρή υποστήριξη από CL (προσωπική εμπειρία), που προσωπικά μου προκαλεί έκπληξη το γεγονός λίγο »για πολλές από τις προτάσεις, δράσεις και πολιτικές συμμαχίες. Αν είναι Μπερλουσκόνι εκεί το πλήθος χειροκροτεί για αυτόν ... καλά ... υποθέτω ότι αγαπούσε ένα ελάχιστο που ήταν στην αίθουσα ...
Για την πεποίθησή μου: Ήμουν κοντά στο ciellini για 2 χρόνια και είμαι Χριστιανός αλλά δεν είμαι καθολικός. Έχω μια ιδέα του Θεού πολύ πιο "Διαμαρτυρομένων", ιδίως Waldensian (γυναίκες ιερείς, άμεσο διάλογο με το Θεό, κ.λπ.). Αλλά είναι ακόμη στην έρευνα. Λυπούμαι επίσης να σας απογοητεύσω, αλλά δεν το κομμουνιστικό
@ AL
μέρει σας λάθος. CL είναι ένα θρησκευτικό κίνημα που ήταν secularized και στη συνέχεια έλαβε μια ισχυρή πολιτική και οικονομική εξουσία. Υπάρχουν πολύ έξυπνος λαός (Formigoni) και άλλους που με κάνουν να γελάτε (Buttiglione τύπου), αλλά ένα καλό κομμάτι της βάσης είναι ένα σμήνος Pecorone ΧΩΡΙΣ μια προσωπική αξιολόγηση.
Έχω παρατηρήσει τα έτη: ανάλυση και σχολιασμός ήταν κατευθυνόμενο και αν κάποιος συνέβη ήταν ότι ορισμένα ερωτήματα ' "αιρετική" (τύπου "και αν μου κάνει καλό, χωρίς την πίστη στο Χριστό;" ή παρόμοια), έκρινε μεταξύ αυτών που βρίσκονται κοντά μου, τα σχόλιά τους δεν "ανεκτική" και "cool" (αναστεναγμός).
Αλλά υπάρχει και ένα άλλο κομμάτι που είναι πραγματικά έξυπνη και με εκτίμηση ... και ότι καθίσταται ο πισινός σε τέσσερις για τις ιδέες τους και είναι έτοιμη για διάλογο.
Δυστυχώς, τα περισσότερα είναι ημι Προσπάθησε να συζητήσουν το PACS, για gay (που συχνά φέρουν την ένδειξη "άρρωστος" και "θεραπεύσουμε") και την έρευνα στα έμβρυα (τα δεοντολογικά θέματα σε σύντομο): εκτός από σπάνιες περιπτώσεις, αρχίζοντας από το τέταρτο με πολλές προκαταλήψεις και χρησιμοποιώντας ως πηγή για τα επιχειρήματά τους, μόνο το υλικών λαμβάνονται υπόψη οι θρησκευτικές ή κοντά σε αυτήν.
Για το Σύνταγμα μπορεί να ήθελε ή αντιπάθεια, αλλά η Ιταλία είναι μια κοσμική χώρα δεν την Καθολική θρησκεία έχει μια ισχυρή βαρύτητα για την πολιτική ζωή και αυτό επηρεάζει το δίκαιο και στο κοινοβούλιο. Αν δεν έχουν ακόμη ανακαλυφθεί ... ..
28 Αύγ 06
20:32
-Δεν αμφιβάλλω ότι κάποιος στο πόδι, αλλά υπάρχει μια πλειοψηφία των ανθρώπων CL είναι πολύ μικρή, αλλά ανοικτή σε διάλογο που ξέρει να υποβάλει μόνο στη σκέψη της ιεραρχίας του Βατικανού.
Η πολιτική και οικονομική εξουσία είναι απλώς ένα υπονοούμενο για την κυκλοφορία στην γάγγλια της κοινωνίας ώστε προσπαθεί να επιβάλει τις αξίες της.
Η ανάμειξη της θρησκείας με την πολιτική, όπως οικονομικά συμφέροντα.
Πηγαίνοντας κατά την κοσμική αρχή της Βίβλου: "Δώστε με τον Καίσαρα, τι είναι Καίσαρα ημερομηνίες στο Θεό ό, τι είναι ο Θεός ότι« ο Θεός σαφώς με αυτή την έκφραση κόσμος έχει ξεχωριστή πολιτική από εκείνη της πίστης και της θρησκείας, της πολιτικής και της κυβέρνησης με την κρατική νομοθεσία είναι ένα πράγμα και θρησκευτικής πίστης που δεν πρέπει να αναμιγνύεται άλλο.
Cl έρχεται σε αντίθεση με την αρχή αυτή με ένα κίνημα που αναμιγνύει τη θρησκεία προσπαθεί να την επιβάλει με την πολιτική και υπαινιγμούς, και ακόμη και την οικονομία.
-L 'την Ιταλία είναι μια κοσμική χώρα που σας αρέσει ή μη.
Υπάρχει στο Σύνταγμά μας και τους δικούς μας Συνταγματικού Δικαστηρίου.
Για παράδειγμα, το καταστατικό ειδικά Albert έγραψε ότι η Ιταλία είναι Καθολική σημερινών nsotra σύνταγμα αντί γράφει ότι είναι ένα κοσμικό κράτος.
Κάτι που θα μπορούσε να είναι η πλειοψηφία του πληθυσμού να την καθολική πίστη τους είναι διαφορετικό θέμα, αλλά το ίδιο το κράτος είναι κοσμικό.
Ένας λόγος για την Καθολική αδαή μπορεί επίσης να είναι στην Ιταλία, ενώ στην πραγματικότητα είχε ψηφιστεί για το διαζύγιο και την άμβλωση ακόμη και αν η πλειοψηφία του πληθυσμού ήταν Καθολική έλαβε αποφάσεις θέσει.
28 Αύγ 06
20:58
Μάλλον εγώ πιστεύω ότι η Ιταλία είναι στην κάρτα είναι κοσμικό κράτος, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Απλά δείτε την σχέση μεταξύ Ruini και πολλοί πολιτικοί. Η Εκκλησία έχει κάθε δικαίωμα (πράγματι ... είναι η δουλειά του) να εκφράσουν τις δικές τους απόψεις σε πολλά ηθικά, αλλά εάν αρχίσει να απειλούν να αφορίζω, για να μην ψηφίσει υπέρ των αμβλώσεων οι πολιτικοί, να κάνουμε εκστρατείες παραπληροφόρησης, κτλ ...
Για "σκέφτεται μόνο την υποβολή στην ιεραρχία του Βατικανού" ... είναι κάτι που είχα ήδη παρατηρήσει εδώ και καιρό (μετά sull'indulto διαβάσει μου), αλλά δεν αποτελούν μέρος μόνο των ciellini, Καθολικοί, αλλά σε γενικές γραμμές. Προτεστάντες έχουν άμεσο διάλογο με το Θεό και δεν εξομολόγηση (οφείλω να ομολογήσω ενώπιον του Θεού, δεν μέσω τρίτου προσώπου), ενώ οι Καθολικοί είναι το ακριβώς αντίθετο: η αλήθεια ανάγκες ενός τρίτου προσώπου (ο ιερέας) να ομολογήσω και έχει μια πολύ πιο παθητικό ρόλο σε σχέση με Προτεστάντες ..
29 Αυγούστου 06
04:09
Αλλά καθολικοί είναι πολύ πιο αναφορά σε ιεραρχίες.
Ακόμα και αν έχουμε τη δομή της Καθολικής Εκκλησίας με το Waldensian.
Η Καθολική Εκκλησία έχει μια ιεραρχική δομή του καλουπιού μοναρχία με τον Πάπα κατά τη σύνοδο κορυφής που διέπει και τους διορισμούς.
Στη συνέχεια πάνω από τον Πάπα επισκόπων και καρδιναλίων οι ιερείς κορυφαία δομή.
Waldensian εκκλησία έχει μια δομή του καλουπιού με κοινοβουλευτική συνέλευση του ιερείς διορισμό εκτελεστικού των 7 άτομα.
Εκτός από την ιερείς δεν υπάρχουν και άλλες επιβαρύνσεις αυτές είναι επί ίσοις όροις με τους άλλους πιστούς quasiasi να γίνει μόνο μελέτες και θεολογία θα αναλάβει τη δέσμευση που ανέλαβε να πω, όμως, και μπορείτε να παντρευτεί είναι το ίδιο με τα άλλα πλήρως πιστών.
Όπως ο βοσκός είναι το ίδιο με οποιαδήποτε άλλη οπαδός δεν έχει καμία ιδιαίτερη ικανότητα για να έρθετε σε επαφή με το Θεό και τη σχέση μας με το Θεό είναι άμεση, χωρίς τη μεσιτεία.
Ακόμη και από την προοπτική της λεγόμενης ηθικά ζητήματα Valdese Εκκλησία είναι πολύ ανοικτή από καθολικός.
Σέβεται τις επιλογές του κράτους και δεν επιδιώκει να επηρεάσει.
«Οι ηθικές επιλογές και βιοηθικής κάθε πιστός είναι με βάση την συνείδηση και την αίσθηση ευθύνης», είπε ο Monica Fabbri, βιολόγος και μέλος της Επιτροπής των Waldensian πίνακα για ηθικά προβλήματα.
Valdesi την ίδια κριτικάρω την παρέμβαση της Καθολικής Εκκλησίας.
ο συντονιστής Μαρία Bonafede, επικεφαλής της Waldensian εκκλησία, "κάποια παρέμβαση της Καθολικής ιεραρχίας στο δημόσιο βίο είναι ακατάλληλη". Και ο συντονιστής των καταλόγων, χωρίς δισταγμό, την «επέμβαση»: το δημοψήφισμα για την βοήθεια, την οικογένεια ", σε μια ομιλία του δοθεί ιδεολογικό, δεν με τις Pacs.
Μην κρίνουμε και δεν θα εισάγει διακρίσεις, όπως η Βίβλος λέει.
Μαρία Bonafede: "Για Valdesi και δεν με σημερινή άρνηση κάθε διάκριση και« μια σημαντική πτυχή της χριστιανικής τους προσανατολισμό. "
Έτσι, Waldensian, επιθυμούν ότι το κράτος κάνει τη δουλειά του, και μεταξύ των "επαγγελμάτων" της κατάστασης είναι η έκτρωση και να ρυθμίζει και να παράσχει βοήθεια στις γυναίκες, και ότι υπάρχουν νέες απαγορεύσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι υποστήριξη έκτρωση, αλλά απλώς αφήνεται να Καίσαρα ό, τι είναι του Καίσαρα, και σκεφτείτε τον Θεό.
Ακόμη και για PACS είναι πολύ ανοικτά:
"Δεν είμαι μαρμαρυγία PACS υποχρεωτική, δεν επιβάλλεται για κανέναν. Μην αφαιρείτε τα πάντα για να τον γάμο, η οποία είναι σίγουρα ένα σημαντικό θεσμό της κοινωνίας των πολιτών ". Αυτό το καυτό παρατηρήσεις από το νεοεκλεγέν μεσολαβητής του Waldensian πίνακα, η Μαρία Pastora Bonafede, η στάση της ιταλικής Bishops' Conference (CEI) σχετικά με τα συνδικάτα. "I αποδέχτηκε την πρόταση της PACS ως πρόταση των πολιτισμών, και επικεντρώνεται στην πραγματική ζωή των πολιτών στην Ιταλία. Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μαζί επί πολλά χρόνια και συνοδεύεται από τη ζωή στην κατανομή των βαρών και χαρές και υποστηρίζοντας ο ένας τον άλλο. Δεν έχουν όλοι την ευκαιρία στη ζωή τους και για διαφορετικούς λόγους, μπορεί να σχηματιστεί μια οικογένεια γνωστή ως «παραδοσιακές», αλλά στην κοινωνία μας πολλοί έχουν βρει έναν τρόπο να πάει στη δύσκολη περιπέτεια της ζωής. " Μαρία Bonafede τότε ερωτά: «Γιατί ο οποίος συμμερίζεται τη ζωή του με ένα άλλο άτομο μπορεί να μην έχει τη χαρά να γνωρίζει ότι τα συνταξιοδοτικά του θα είναι αναστρέψιμη, ότι το ενοίκιο που θα καταβάλλουν να παραμείνουν μαζί, από το πρόσωπο που ζει μαζί τους την ημέρα δεν ήταν περισσότεροι? ". Η μπορεί, συνεπώς, δύσκολο να κατανοήσει την" επιθετική "και ότι παραμένει" αδικαιολόγητες παρεμβάσεις ", η ρωμαϊκή ιεραρχία και ιδίως Cardinal Ruini κατά τη διάρκεια της ζωής του ιταλικού κράτους.
Ακόμη και για την ομοφυλοφιλία είναι ανοιχτά.
Ξεκινήστε από ορισμένα σημεία. Η πρώτη αφορά τη βασική εντολή του Ευαγγελίου διακηρύσσει ότι: "Η αγάπη σας γείτονα, όπως κι εσείς." Ένας άλλος υπογραμμίζει το γεγονός ότι η Καινή Διαθήκη μήνυμα απευθύνεται σε κάθε άτομο και δεν εισάγει διακρίσεις ή γκέτο. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που κατασκευάζουν οι διαφορές και αμέσως μετά το γκέτο, αλλά σίγουρα δεν είναι ο Θεός. Στην ουσία, η Εκκλησία καλείται να ανακοινώσει την χάριτος του Θεού για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από φυλή, την τάξη, το φύλο ή ετεροφυλόφιλα ή ομοφυλόφιλα προσανατολισμού. Η αγάπη του Θεού είναι ανοικτή, δεν αποσκοπεί στην δημιουργία ομάδων των εκλεγμένων ή επτά, αλλά για να σωθεί η ανθρωπότητα. "
Ken Britsch, μέλος valdese το εκκλησιαστικό συμβούλιο, δήλωσε: «Μπορούμε να μιλήσουμε για την κατάσταση των ομοφυλοφίλων χωρίς να είναι χαρακτηρισμένα άρρωστο αμέσως να αντιμετωπίζονται. Γ αμετανόητος αμαρτωλούς. Αλλά για να είμαστε ειλικρινείς όλοι είμαστε αμαρτωλοί και αυτό είναι το Grace του Θεού το χρειαζόμαστε όλοι. "
Έτσι τώρα θα δείτε τη διαφορά στην προσέγγιση μεταξύ των συντηρητική Καθολική Εκκλησία έναντι των άλλων εκκλησιών πολύ πιο ανοιχτή και σύγχρονη όπως η Waldensian.
29 Αυγούστου 06
09:33
(δυστυχώς) μοιράζονται τα πάντα. Εάν η Εκκλησία Valdese ήταν η κύρια εκκλησία (και δεν αποτελούν μικρή μειοψηφία), ο κανόνας αυτός θα ήταν πολύ διαφορετικά (καλύτερα).